đungla na asfaltu

srijeda, 14.06.2006.

Bla Bla Bla

Danas mi je baš neki šugav dan
Jutros san bila do faksa i uvatila me neka tuga a valjda ce bit bolje jednog dana
Došla doma a nona moja (svaka joj čast) spremila lipi dalmatinski ručak -riba na gradele, blitva sa kumpirima i sve začinjeno sa pravim domacim maslinovim uljem -za prste lizat !!! njaminjaminjami
Dobila sam knjigu Da Vincijev kod pa sam je počela čitat posli ručka i mogu vam reč da me oduševila (barem mali dio koji san uspila pročitat)
Ta organizacija (ili šta god bila) Opus dej mi se barem po knjizi čini onako previše zatucana za moj ukus -tjelesna kažnjavanja i bičevanja !? bang
Mislim stvarno ne znam šta bi rekla na to osim:
ljudi moji pa ovo je 21 stoljece burninmadburninmadheadbangheadbang
-po njihovoj teoriji žene nemaju nikakvo pravo glasa a savjetuju : nemojte čitat knjigu Da Vincijev kod i naravno nemojte gledat ni film istog naziva da nedaj bože ne biste došli u nekakvu kušnju itd itd itd
A Da Vinci je stvarno bio genije za doba u kojem je živio i svaka mu čast
Gledala sam utakmicu sa Brazilom (kao i cijela Hrvatska smijehsmijehsmijeh) i mogu vam rec da me oduševila iako mi je naravno jako žao šta nisu izjednačili jer su bili odlični s obzirom da su igrali protiv svjetskog prvaka
Obrana je bila jako dobra a posebno me oduševio Pršo
Sve u svemu odlično , nismo se osramotili što je najbitnije
Sudeci po ovoj utakmici moglo bi bit rezultata
Vec mi se pomalo kapci sklapaju pa vas stoga pozdravljam
laku noc i zdravi i veseli bili ! zijev

- 00:40 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Linkovi

  • ovo je mali dječak iz Kine koji je rođen sa tri ruke